piątek, 16 stycznia 2015

Uzależniona od początku

Za każdym razem, gdy zaczyna się coś nowego, czuję ekscytację. Nowy rok, nowy miesiąc, praca nad nowym projektem. Wszystko to sprawia, że w mojej głowie rusza machina pomysłów. Takie mentalne perpetum mobile. Sęk w tym, że żeby maszyna działała, w moim życiu musi wciąż wydarzać się coś nowego. 

Na studiach czytałam o życiowych poszukiwaczach wrażeń. Okazuje się, że niektórzy z nas mają tak ogromną potrzebę ekstremalnych doznań, że angażują się w niebezpieczne sporty i ryzykowne zachowania tylko po to, by cały czas czuć przypływ adrenaliny. Ja nigdy nie skoczę ze spadochronem, ani nie zrobię sobie tatuażu, choć takie malutkie, subtelne jaskółki na ramieniu bardzo by mi się podobały. Najzwyczajniej w świecie się boję. Jestem jednak uzależniona od zaczynania od nowa. Bo każdy początek napełnia mnie ogromem chęci do działania. 

Zaczął się nowy rok i ja już nie mogę się doczekać wiosny. Tak bym już chciała wybrać się na targ i przynieść ze sobą kwiaty i sadzonki. W tym roku czeka nas przeprowadzka i nie wiem, czy będzie sens robić ogród na balkonie. Ale w wazonach na pewno pojawią się kolorowe i pachnące cuda.

/honeyandjam.com/

Nie mogę się też doczekać, kiedy zrobi się na tyle ciepło, by w ruch poszły letnie sukienki. W tym roku stawiam na koszule i tuniki. Są bardzo wygodne i wbrew pozorom- bardzo kobiece.

/outfitideas.com/

W tym roku chcę poświęcić więcej czasu na pisanie. w szufladzie leży cały stos pomysłów czekających na spisanie. Czasu wciąż mało, dlatego muszę ustalić jakiś czas tylko dla mnie.

/blog.nishe.net/

Zbliżająca się przeprowadzka na wieś sprawia, że dużą część wolnego czasu poświęcamy na rozmowy o naszym przyszłym domu. Wiem, że Darek zaprojektuje najpiękniejszy dom na świecie, ale muszę mu od czasu do czasu coś podpowiadać, żeby moje kulinarne królestwo było nie tylko piękne, ale i praktyczne. Taka kuchnia bardzo by mi pasowała :)

/acquiredobjects.blogspot.com/

Wciąż uczę się wypiekać domowy chleb. Bywa różnie. Raz wyjdzie pyszny i chrupiący, innym razem nie wyrośnie. Wiele zależy od przepisu, więc od jakiegoś już czasu gromadzę ulubione przepisy na pieczywo, które w tym roku sprawdzę.

/simplesmentefascinante.blogspot.com/

Tyle pomysłów... Niech początek roku trwa wiecznie.








2 komentarze:

  1. Klimatycznie sobie urządzisz:) Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Na pewno będzie to baaardzo długi proces. Ale juz nie mogę się doczekać. Choćbyśmy nawet mieli urządzać domek przez kilka lat :)

      Usuń