czwartek, 15 stycznia 2015

Liebster Blog Award

Dziękuję za nominację Przybij Łapę.

Z natury nie przepadam za wszelkiego rodzaju łańcuszkami internetowymi, ale w tym wypadku jestem za. Mam wrażenie, że akurat ta inicjatywa ma na celu nie tyle promowanie konkretnej osoby, czy produktu, co wyróżnianie blogów, w których widać gołym okiem, że są efektem prawdziwej pasji. Sama śledzę wiele blogów, na których szukam inspiracji i wiem, jak trudno jest dotrzeć do tych, do których po prostu warto dotrzeć.


Nominację do Liebster Blog Award otrzymuje się od innego blogera w ramach uznania za ''dobrze wykonaną robotę''.
Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez blogera, który Cię nominował.Potem Ty nominujesz 11 osób, które informujesz o tym, że zostali nominowani i zadajesz im 11 pytań. Uwaga! Nie wolno nominować osoby, która Cię nominowała!

Pytania, które zadała mi Przybij Łapę:

1. Dlaczego wybrałam/em mojego psa?

W przypadku Mai to nie był wybór. 15 lat błagałam rodziców o psa. Pewnego dnia tata powiedział mi, że mam się ubierać, bo jedziemy do Gdańska w odwiedziny do cioci. Na miejscu okazało się, że znajomi cioci mają do oddania ostatnią suczkę z miotu. Nikt jej nie chciał, bo była wyjątkowo drobna i czarna (to był czas gdy labradory nie były jeszcze popularne, a już na pewno nie czarne). Dlaczego tata się zgodził? Nie wiem do dziś. Ale do dziś, gdy dzwoni, najpierw pyta co u Majci ;)

2. Twoja ulubiona psia zabawka?

Moja? Ja się psimi zabawkami nie bawię. Wolę ludzkie.

3. Najlepszy domowy przepis na psi smakołyk/zabawkę?

Każdy z bloga, oczywiście.

4. Mały pies czy duży? Dlaczego?

I mały i duży, i chudy i gruby. A jakie to ma znaczenie? Gdy rodzi nam się dziecko nie postanawiamy sobie, że je zachowamy tylko jeśli okaże się uroczym blondaskiem.

5. Co sądzisz o BARF-ie?

To samo, co sądzę o każdej ekstremalnej diecie. Tak psiej, jak i ludzkiej. Że to niestety przesada. BARF powstał po to, by żywienie psa było takie, jak w naturze. Ale ono takim nigdy nie będzie, bo musielibyśmy pozwolić psu biegać po lesie i polować na sarny. Ale koniec końców każdy właściciel decyduje sam. Dla mnie o wiele ważniejsze od tego, czy podaję psu surowe mięso jest to, jakiej jakości ono jest i czy jest odpowiednio uzupełnione warzywami, owocami, zbożami i nabiałem.

6. Pies w samochodzie. Jaki sposób najlepszy (tylne siedzenie, bagażnik etc.)

To chyba zależy od samochodu ;) I trochę od psa.

7. Czy w samochodzie zapinasz psu psie szelki bezpieczeństwa?

W bagażniku się nie da.

8. Cechy dobrej firmy handmade dla zwierząt.

Z założenia rzeczy handmade można zrobić samemu. Więc wolę nie kupować.

9. Czy kupujesz produkty handmade? Dlaczego?

Nie kupuję. Co mogę, robię sama. Mam z tego sporą satysfakcję.

10. Co najbardziej uwielbiasz w swoim psie?

Pies jest cudowny zawsze. A najbardziej na pysku.

11. Psi sposób na deszczowe wieczory.

Psi sposób? Maja wieczory przesypia. Wszystkie, nie tylko deszczowe. Buba zażywa kąpieli błotnych. A ja lubię się zwinąć pod kocykiem z książką, albo upiec chleb.

***
Do nagrody Liebster Award nominujemy:
  1. http://bialybialy.blogspot.com/  za cudne rysunki
  2. http://czeresniowakuchnia.blogspot.com/  za moc tradycyjnych przepisów jak u mamy
  3. http://niebonatalerzu.blogspot.com/  za... niebo na talerzu
  4. http://paletasmaku.blogspot.com/  za bardzo domową atmosferę
  5. http://pieswwarszawie.pl/  za mnóstwo ciekawych akcji
  6. http://www.podrozezpsem.pl/  za pokazywanie, że z psem można wiele
  7. http://pracowniawypiekow.blogspot.com/  za namówienie mnie do pieczenia własnego chleba
  8. http://wojnapolskobawarska.blogspot.com/  za tyle miłości z przymrużeniem oka
  9. http://www.manufaktura-radosci.blogspot.com/  za dużą dawkę pozytywnego myślenia
  10. http://www.tasteaway.pl/  za to, że już nie potrzebuję przewodnika kulinarnego, gdy gdzieś jadę
  11. http://futraspecjalnejtroski.pl/  za... Pierdolota ;)
Bardzo szkoda, że nominować można tylko 11 blogów. Zasługuje na to o wiele więcej. Pytania, jakie dla Was przygotowałam, kochani blogerzy, nie są mojego autorstwa. Na potrzeby jednego ze swoich programów stworzył je Bernard Pivot. Jest ich 10, więc 11 pytanie jest ode mnie :)
  1. Jakie jest twoje ulubione słowo?
  2. Jakiego słowa nie cierpisz?
  3. Co cię nakręca umysłowo, duchowo lub emocjonalnie?
  4. Co cię zniechęca?
  5. Jakie jest twoje ulubione przekleństwo?
  6. Jaki dźwięk lub hałas uwielbiasz?
  7. Jakiego dźwięku lub hałasu nie znosisz?
  8. Gdybyś nie wykonywał/a swojego zawodu, czym chciał/a -byś się zajmować?
  9. Jakiego zawodu nie chciał/a -byś wykonywać?
  10. Jeśli istnieje niebo, co chciał/a -byś usłyszeć od Boga, gdy już tam się znajdziesz?
  11. Gdyby można było zmienić jedną jedyną rzecz na świecie, co by to było?
Dziękuję i życzę miłej zabawy.

3 komentarze:

  1. Bloga nie prowadzę, ale na pytanie chętnie sobie odpowiem.
    1.Pytanie wydawało się proste. Chyba ulubionym słowem jest "weekend". Brzmi pozytywnie. A może banalnie?
    2. Facetka- jeeezu jak mnie denerwuje jak ktoś o kobiecie mówi "facetka" a zarazem bawi, bo jeśli kobieta to facetka to faceta powinniśmy nazywać "kobiet" ? Od dziecka to słowo gdzieś się przelewa w otoczeniu i zawsze wywołuje takie same uczucia.
    3. Słońce i ludzie- banalne ale prawdziwe.
    4. Telewizja i deszcz.
    5. Soczysta kur.. ma sens ;)
    6. Lubię chrapanie mojego psa i słuchanie regularnego oddychania wieczorem mojego lubego jak śpi. Nie wiem, ale coś w tym jest.
    7. Nie znoszę dźwięku jadącej karetki- źle mi się kojarzy
    8. Chciałabym pracować w pensjonacie, niekoniecznie swoim.
    9. Robiłam już w życiu tyle rzeczy, nie ma chyba już takiego zawodu. Może taksówkarz? Nie mam prawa jazdy, mogłabym być zagrożeniem.
    10. Przyjaciele na dole cholernie dobrze Cię wspominają, wchodź reszta tu na Ciebie czeka.
    11. Chyba wiek psa. Za krótko żyją.

    Pytania wydawały się proste, jednak nie tak szybko odpowiedziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudne :) Dziękuję ci za odpowiedzi i przemyślenia. A z prostymi pytaniami tak to już jest, że nie tak łatwo na nie odpowiedzieć. Uwielbiam ten krótki kwestionariusz. Pierwszy raz odpowiadałam na te pytania jeszcze na studiach, w ramach zajęć. Przy okazji pisania tego wpisu, przerobiłam je ponownie. z przyjemnością zauważyłam, że wiele odpowiedzi się zmieniło. Bo i życie nieustannie się zmienia. No i nauczyłam się po drodze kilku brzydkich słów więc mam w czym wybierać ;)

      Usuń