środa, 25 czerwca 2014

Lody! Lody dla ochłody! czyli jak dogodzić psu latem

Pogoda jakaś taka zupełnie nie wakacyjna. My narzekamy, bo trzeba nosić swetry, bo sandały gdzieś w szafie nadal czekają na bycie potrzebnymi, bo wieczorem nie da się na zewnątrz posiedzieć. Ja wciąż upiększam i ulepszam mój balkonowy ogródek, ale podziwiam go właściwie wyłącznie przez szybę. Jest chłodno i wietrznie i choć marzymy już o letnim cieple, o krótkich sukienkach i szortach, o lodach kręconych i piwie w ogródku, to muszę przyznać, że z perspektywy naszych dziewczyn jest dobrze tak, jak jest. Labrador to zimnolubny stwór. Zimnolubny, wodnolubny i błotnolubny.



No, cóż. Dobrze, że chociaż ktoś tu jest zadowolony. My wciąż czekamy na żar tropików. A ja zawczasu obmyślam, jak pomóc naszym dziewczynom przetrwać upały, gdy te już nadejdą. Lody! Lody! Lody dla ochłody! Byłabym nieludzka, gdybym latem objadała się lodami w pojedynkę. Lody dla psa? Proszę bardzo! Nic prostszego.

Lody kokosowo-bananowe dla psa


Składniki:

  • puszka mleka kokosowego (400ml)
  • 2 banany
  • 2 łyżki oleju kokosowego
  • łyżka miodu
Wszystkie składniki wystarczy zmiksować na jednolitą masę. Najłatwiej jest mrozić lody w formach. Po zamrożeniu są dosyć twarde i trudno je nakładać. Ja użyłam foremek do kostek lodu. Takie bananowo-kokosowe kostki są świetnym pomysłem na letnią przekąskę. Lody są dosyć zbite i twarde, więc psiaki mają mnóstwo zajęcia z ich wylizywaniem. 


Czy wiesz, że:
--> regularne podawanie psom oleju kokosowego poprawia pracę ich układu nerwowego i pomaga uchronić je przed zaburzeniami pracy mózgu związanymi z wiekiem, na przykład chorobą Alzheimera?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz